//GROWTH HACKING PARTNERS
Uusi tapa tuottaa kasvua
//GROWTH HACKING PARTNERS
Uusi tapa tuottaa kasvua
//ASIAKKUUDET
Laadusta ei tingitä ja tehdään mikä luvataan
Q3 2020 SLOTIT 5/7
//MITÄ GHP TEKEE?
GHP on kasvun kokonaispalvelu, joka pitää sisällään konseptien muotoilun, prospektidatapalvelun, tarvittavat markkinointitoimenpiteet ja myynnin kehittämisen.
Kokonaispalvelu rakennetaan kolmesta palvelumoduulista ja räätälöidään tukemaan mahdollisimman hyvin asiakkaan liiketoimintatavoitteita.
Meillä on kolme palvelupakettia: Tactical Sales, Content Driver ja Growth Events. Yleensä aloitamme yhteistyön yhdellä kokonaisuudella ja laajennamme toimintaa ymmärryksen kasvaessa.
Growth Hacking Partners tähtää aina siihen, että asiakkuutemme ovat pitkäikäisiä kumppanuuksia, joiden arvo maksimoidaan pitkällä tähtäimellä — ja tuo arvo mitataan muussakin kuin rahassa.
Siksi kaikki palvelupakettimme ovat kuukausilaskutteisia, toistaiseksi voimassaolevia sopimuksia kahden kuukauden irtisanomisajalla.
//TACTICAL SALES
GHP Tactical Sales on pysähtymätön myynnin ajuri, joka luo jatkuvia myyntimahdollisuuksia, priorisoi prospekteja ja tukee asiakkaan myyntiä taktisella näkemyksellä.
Yhteistyö rakentuu 1 tai 2 viikon toimintajaksoista,
joiden välillä analysoidaan tulokset ja workshopataan kehitysaskeleet.
PALVELUKUVAUS
Aktiivinen kontaktointi
Jatkuva outbound e-mail
Jatkuva linkedin mainonta valituille organisaatioille
Systemaattinen prospektointi
Myynnin datapalvelu
Taktinen prospektointi ja priorisointi
Valmentaminen ja kehittäminen
Konseptien muotoilu
Taktinen tuki myynnille
Myyntiprosessin kehittäminen
//GROWTH CASE: CITRUS
Kasvumallimme on nyt selvä: valloitamme GHP:n kanssa markkinat yksi tuote ja yksi asiakassegmentti kerrallaan
TIMO SAHAKARI
Myyntijohtaja
Citrus Solutions Oy
Lue koko Growth Case CITRUS:
//GROWTH EVENTS
Nykyaikaisen markkinoinnin voimakkaimpia vaikutustapoja on tuottaa ihmisille jaettuja kokemuksia innostavissa tapahtumissa oman vertaisryhmänsä keskuudessa.
Laadukkaat tapahtumat eivät ole helppoja järjestää, livenä tai verkossa, mutta oikein toteutettuna ne ovat verraton tapa vaikuttaa asiakkaiden ajattelumaailmaan sekä tuottaa vahvoja liidejä.
Growth Events -palvelu on avaimet käteen-ratkaisu, joka takaa sinulle oikean yleisön, laadukkaan sisällön ja juonnetun tapahtuman.
PALVELUKUVAUS
PRE-PRODUCTION
Suunnittelu- ja narratiiviworkshopit
Prospektidatapalvelu
Konseptien muotoilu
Tapahtuman sisällöntuotanto
YLEISÖ PAIKALLE
Outbound e-mail
LinkedIn-mainonta
Laskeutumissivu
SHOWTIME
Kenraaliharjoitukset
Tapahtuman juontaminen
TULOKSET
Jälkimarkkinointi
Liidien siirto Tactical Sales -palveluun
//GROWTH CASE: TIMMI
Käytimme ohjelmistotalo Timmi Software Oy:n kanssa paljon aikaa ja energiaa siihen, että löytäisimme kokeellisen markkinoinnin keinoin ne alueet, joihin yrityksen kannattaisi neljästä liiketoimintasegmentistään keskittyä.
CONTENT DRIVER toi Timmin esille uskottavana toimijana SOTE-sektorilla, ja puolen vuoden työn päätteeksi keväällä 2018 saatiin ensimmäinen läpimurtoasiakkuus. Tämä onnistuminen vivutettiin rohkeasti potentiaalisimpien ostajien vakuuttamiseksi — ja seuraavana syksynä eräs webinaarivieras soitti suoraan toimitusjohtajalle, että nyt puhutaan tarkemmin.
Kuukauden neuvottelujen päätteeksi Timmillä oli kuusinumeroinen asiakkuus ja ennen kaikkea referenssi, jolla markkinat todella aukeaisivat.
Timmin myyntijohtajan, Jani Asikaisen, terveiset:
“Syy miksi valitsimme ja pysymme GHP:n kumppanina on, että he tietävät mitä pitää tehdä.”
//CONTENT DRIVER
Content Driver tuo strategisuuden ja kehittämisen osaksi sisällöntuotantoa. Jatkuvaa, syväluotaavaa sisältöä joka viestii asiakkaille arvoa ja osoittaa ymmärrystä markkinasta.
Haastattelemme avainhenkilöt, hankimme kuvamateriaalit ja tislaamme ymmärryksen kokonaisuuksiksi, jotka tempaavat mukaansa.
Kohdeyleisö ja jakelukanava määrittää sisällön muodon: GHP Case Studyt ovat hienoja long form-pläjäyksiä, mutta joskus asia kannattaa tiivistää lyhyeen videoon, blogisarjaan tai .pptx-deckiin.
CONTENT DRIVER on kuitenkin ennen kaikkea tulostavoitteellinen markkinointipalvelu: jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä, niin pääsylipputulot on nolla.
//SISÄLTÖPAKETTEJAMME
GHP CASE STUDY, VIDEO CASE STUDY, MYYNTIPRESENTAATIOT, PUHEET, ARTIKKELIT, BLOGIT, TIEDOTTEET, WHITE PAPERIT…
PALVELUKUVAUS
Konseptien muotoilu
Jos konseptinne ei vielä ole aivan kypsä julkaistavaksi, niin silloin me aloitamme työt sen muotoilusta.
Suunnitteluworkshopit
Joskus suunnitellaan tarkkaan yhdessä, joskus kolme bullettia riittää projektin käynnistämiseksi.
Sisällöntuotanto
Sisällöntuotannon me hoidamme alusta loppuun yhteistyökumppaneidemme kanssa.
Markkinointi
- Prospektidatapalvelu
- Laskeutumissivut
- Outbound e-mail -kampanjat
- LinkedIn -mainonta
- Liidien siirto Tactical Sales palveluun
///GHP CASE STUDY
GHP CASE STUDY
Syväluotaava sisältöprojekti, jossa avataan asiakastarinan kautta yksi konsepteistanne. Konseptin ydinasiat havainnollistetaan graafisesti. Tarinaa varten haastatellaan avainhenkilöt ja kerätään taustatiedot. Tuloksena syntyy mukaansatempaava ebook-julkaisu, joka näyttää upealta painettuna.
Tärkeimmissä projekteissa otetaan kuvausryhmä mukaan, ja tarinanne herää uudella tavalla henkiin videolla — kuvamateriaalin myötä myös ebook-julkaisu nousee uudelle tasolle!
Näistä asiakkaasi vakuuttuvat
mutta usein niistä ollaan niin ylpeitä,
että ne jaetaan äidillekin
KIINNOSTUITKO?
Olli Montonen
CEO
040 820 4880
olli@growthhacking.fi