KOHDENNETTU MAINONTA & ABM​

Kohdista markkinointi ryhmään, joka tuottaa myynnin kautta eniten tuloksia.

Kohdista markkinoinnin budjettisi niihin asiakkaisiin, joissa potentiaali piilee. ABM on erittäin kohdennettua markkinointia ja vaatii kohderyhmän vahvaa tunnistamista. Markkinointi kohdistuu ryhmään, joka tuottaa myynnin kautta eniten tuloksia. 

Salaisuus suurempien kauppojen ja syvempien asiakassuhteiden haalimisessa piilee oikeille henkilöille oikeaan aikaan lähetetyillä viesteillä. Kannattaa unohtaa hakuammunta ja ohjata raha sinne, mistä se tulee moninkertaisena takaisin. 

Me olemme yrityksenne ihannekumppani ja autamme parhaiden asiakkaiden löytämisessä.

Haasteita:

  • Markkinoinnin budjetista vain murto-osa ohjataan asiakkuuksille, jotka tuottavat tulosta
  • Asiakasdata eli listaus potentiaalisista asiakkaista puuttuu tai ei ole ajantasalla 
  • Myynnin tehtävät eivöt kohdistu ihanteelliseksi määriteltyyn asiakasryhmään 
  • Markkinnoinnin mittaaminen ei onnistu, kun markkinoinnista saatavat tulokset eivät välity myyntiin
  • Kohderyhmä on epäselvä 
  • Markkinoinnin tulokset jäävät osoittamatta  

Ratkaisumme:

  • Workshopit  
  • Systemaattisen markkinointikoneiston luominen
  • Markkinoinnin alustavalinnat ja käyttöönotot
  • Markkinoinnin ja myynnin prosessien mallintaminen
  • Strateginen suunnittelu
  • Sisällöntuotanto, joka saa vastakaikua kohderyhmässä