B2B-MYYNNIN KOULUTUKSET

Muuttuvissa toimintaympäristöissä myynnin ja markkinoinnin yhteistyön merkitys korostuu entisestään

Markkinoinnin tulokset jäävät laihoiksi, jollei niitä käsitellä myynnissä reaaliaikaisesti. Muuttuvissa toimintaympäristöissä myynnin ja markkinoinnin yhteistyön merkitys korostuu entisestään. Myyjän on hallittava markkinadatan hyödyntäminen tuloksellisuuden takaamiseksi. Neuvonantajana toimiminen nousee myyjän tärkeimmäksi ominaisuudeksi. 

Koulutuksilla tarjoamme avaimet B2B-myynnin kompastuskivien selättämiseen, vaihtuvuuden laskuun ja tulosten nousuun. Jos tulosten saavuttaminen kompastuu yleisimpiin myynnin haasteisiin, on aika tutustua ratkaisuihimme. 

Haasteita:

  • Myyjän perehdytys myyntiprosesseihin
  • Tuloksellisuuden varmistaminen
  • Tekemisen ohjaaminen oikeisiin kontakteihin
  • Myynnin jatkuva kehittäminen
  • Ajantasaisen markkinointitiedon tulkitseminen
  • Liidien reaaliaikainen käsittely
  • Itsensä johtaminen tulokselliseen B2B-myyntiin

Ratkaisumme:

  • Koulutusten sisällyttäminen kumppanuusmalliin
  • Kehittämisworkshopit
  • Yhteiset myyntisprintit
  • Markkinoinnin dashboardin kouluttaminen myynnistä vastaaville henkilöille