Growth Hacking -kumppanuus

Tänä päivänä yksikään B2B-yritys ei voi väittää, ettei brändin kehittämisellä olisi vaikutusta kasvuun. Taktisella markkinoinnilla saavutetaan nopean ajan tuloksia, brändillä luodaan pitkän aikavälin kasvua.

Mielikuvat yrityksestä ovat tärkeitä päätösten ohjaajia, minkä vuoksi ydinarvojen tulee näkyä yrityksen kaikessa toiminnassa. Kokonaisvaltaisessa kasvumarkkinoinnissa arvot esiintyvät myös myynnin ja markkinoinnin osana.

Myynnin ja markkinoinnin haasteisiin vastaamme kumppanuusmallillamme, jonka avulla varmistamme yrityksenne strategisen kehittymisen ja kasvun.

Haasteita:

  • Jatkuvan markkinoinnin konseptin luominen, mikä auttaa myyntiä onnistumaan tavoitteissaan
  • Sisältöjen kohdentaminen oikeille päättäjille
  • Oikeiden markkinointikanavien valinta
  • Prosessien jalkauttaminen myyjille
  • Social sellingin ottaminen osaksi myyntiprosesseja
  • Määriteltyjen tavoitteiden saavuttaminen inbound-markkinoinnilla
  • Ydinviestin ja arvolupauksen määrittäminen markkinoinnin tueksi
  • Toimenpiteiden jatkuva kehittäminen, analysointi ja toistaminen
  • Outbound-myynnin suunnan määrittäminen   

Ratkaisuna kumppanuusmalli:

  • Kuukausittaiset kehitysworkshopit 
  • Markkinointistrategia vuodeksi 
  • Myyntiprosessien päivittäminen markkinointia tukevaksi
  • Oikeiden alustojen käyttöönotot
  • Outbound-myynnin aloittaminen 
  • 1000 potentiaalisen asiakkaan validoiminen 
  • Markkinoinnin testaus ja kohdennus